admin admin 29.08.2019

      Nowe kółka Matter 125mm - G13 oraz One20Five - jakie są różnice i zmiany Ilość wyświetleń: 92

      Nowe kółka Matter 125mm - G13 oraz One20Five - jakie są różnice i zmiany

      W przypadku wszystkich kół 125mm, firma Matter położyła duży nacisk na poprawę niezawodności. W kołach DISC CORE skupili się na ulepszeniu spawu ultradźwiękowego w rdzeniu, a w modelach CHR zwiększyli grubość szprychy, dodając wewnętrzne "żebro".

      We wszystkich modelach Matter - 125mm zewnętrzny materiał PU jest identyczny - dokładnie taki jak we wszystkich modelach G13. ponieważ jest to najszybszy i najtwardszy PU do jazdy po asfalcie. Również technologia "insertów" jest taka sama. Istnieją jednak ogromne różnicy w inżynierii produkcji każdego z modeli.

      Aby pomóc Wam wybrać odpowiedni do waszego stylu jazdy model kółek Matter - 125mm prosimy sprawdzić informacje zawarte w poniższej tabeli:

      One20fiveG13 DiscG13 CHR

      Szerszy kształt jest idealny do bardziej technicznych tras z dużą ilością zakrętów lub gdy nawierzchnia drogi jest nieco bardziej nierówna. Również dla większych zawodników. Często używane przez zawodników, którzy zakładają, że maraton zakończy się sprintem dużego peletonu.

      Najszybciej toczące się koło w kolekcji. Idealne do długich prostych na gładkich drogach. Wąski kształt często pomaga rolkarzom łatwiej kontrolować krawędzie.

      Hybryda. Dzięki cienkiemu profilowi, nadal jest bardzo szybkim kołem, ale rdzeń CHR oferuje większą stabilność niż rdzeń DISC CORE. Jeśli chcesz korzystać tylko z jednego rodzaju kółek 125mm, wybierz ten model, ktory sprawdzi się w większości warunków.

      Oczywiście wybór koła sprowadza się do osobistych preferencji i techniki jazdy na rolkach. Wytyczne te można precyzyjnie dostosować również przy użyciu twardości koła.

      Kolejną małą sztuczką byłego mistrza świata w maratonie, Felixa Rijhnena, jest to, że we wczesnych wyścigach sezonu woli używać kół One20five, niezależnie od warunków. Robi to, ponieważ szerszy profil pomaga mu w utrzymaniu stabilności, z którą potrzebuje pomocy w tych wczesnych wyścigach po miesiącach zimowego treningu bez rzeczywistych prędkości.