PLN
Menu
Schowek

Wybierz kategorię

PLN
Koszyk 0

Zamówienia

Pytanie Gdzie znajdę sklepy stacjonarne Bladeville?
Pytanie W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Pytanie W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Pytanie Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Pytanie Jakie są koszty wysyłki?
Pytanie W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Pytanie W jaki sposób mogę zmniejszyć ryzyko wybrania złego rozmiaru?
Pytanie Zamówiłem dwa produkty osobnymi zamówieniami, czy będę zmuszony opłacić wysyłkę dwukrotnie?
Pytanie Jakie są korzyści posiadania konta na naszej stronie?
Pytanie Czy muszę być zalogowanym by dokonać zakupu?
Pytanie Czy Bladeville to sklep tylko online czy mogę zakupić produkt stacjonarnie?
Pytanie Jeśli zamówię produkty z odbiorem w sklepie stacjonarnym, w jaki sposób się dowiem kiedy będą do odbioru?
Pytanie Czy zamówienie z odbiorem osobistym zobowiązuje do zakupu?
Pytanie Mam problem z zalogowaniem się na stronę, co robić?
Pytanie W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na raty?

Realizacja zamówień

Pytanie Jakie są dostępne sposoby wysyłki?
Pytanie W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?
Pytanie Co oznaczają statusy zamówień?
Pytanie W jaki sposób mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Pytanie Co oznacza wydłużony czas zamówienia?
Pytanie Co oznacza status PreOrder?
Pytanie Jak długo trwa wysyłka paczki na terenie Polski?
Pytanie Złożyłem już zamówienie ale chciałbym coś do niego dodać aby nie płacić dwa razy za wysyłkę. Jak to zrobić?
Pytanie Czy jest możliwość umówienia się z kurierem na konkretną godzinę?
Pytanie Gdzie znajdę numer do śledzenia paczki?

Płatności

Pytanie Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Pytanie Podczas dokonywania płatności, coś poszło nie tak. W Jaki sposób mogę ponownie opłacić zamówienie?
Pytanie Podczas dokonywania płatności wystąpił błąd, a należność została pobrana z mojego konta. Co zrobić?
Pytanie Chciałbym zmienić sposób płatności. W jaki sposób to zrobić?

Zwroty/Wymiany/Reklamacje

Pytanie Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony produkt?
Pytanie Chciałbym zwrócić zamówienie, ale zgubiłem formularz zwrotu?
Pytanie Zwróciłem paczkę, jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?
Pytanie W jaki sposób mogę wymienić produkt na inny?
Pytanie W jaki sposób mogę rozpocząć postępowanie reklamacyjne?
Pytanie Czy muszę posiadać paragon aby rozpocząć postępowanie reklamacyjne?
Pytanie Otrzymałem uszkodzoną paczkę/produkt. Co robić?
Pytanie W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?