Wysyłka zamówień
Zamówienia w sklepie Bladeville realizowane są za pomocą firmy kurierskiej UPS (tylko na terenie UE), Paczkomatów InPost oraz Poczty Polskiej.
Wszystkie zamówienia złożone i opłacone (lub wysyłane za pobraniem) do godziny 12:00 są wysyłane tego samego dnia - wyjątkiem są sytuacje, kiedy ilość zamówień gotowych do wysyłki przekracza fizyczną możliwość ich realizacji.
Koszty wysyłki dla poszczególnych krajów dostępne są tutaj.
Czas dostarczenia zamówienia licząc od dnia otrzymania potwierdzenia o jego wysłaniu to:
- Firma kurierska UPS oraz Paczkomaty InPost S: 1-2 dni robocze
- Poczta Polska: 1-2 dni robocze
Zamówienia wysyłane kurierem UPS oraz Paczkomatami InPost realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku.
Zamówienia wysyłane Pocztą Polską realizowane są we wtorki i czwartki.
W przypadku wysyłki firmą kurierską UPS, klient po otrzymaniu informacji o zrealizowaniu zamówienia, otrzyma e-mail z numerem przesyłki oraz adresem strony, gdzie śledzić można poszczególne etapy doręczenia towaru. E-mail ten wysyłany i generowany jest automatycznie przez firmę UPS po godzinie 17:00 tego samego dnia kiedy nastąpiła wysyłka paczki.
PROSIMY O SPRAWDZANIE DANYCH TELEADRESOWYCH (ADRES, TELEFON, E-MAIL) PODAWANYCH PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego towaru w naszych punktach stacjonarnych:
KATOWICE
Bladeville
ul. Graniczna 29
40-956 Katowice
Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00
Sobota: 10:00 - 15:00
info@bladeville.com
Tel. (sklep online): 32 247 81 16 (9:00 - 17:00)
Tel. (sklep stacjonarny): 32 428 87 99
WARSZAWA - GÓRCZEWSKA
Bladeville
ul. Górczewska 41
01-144 Warszawa
Poniedziałek - Piątek: 12:00 - 19:00
Sobota: 10:00 - 14:00
warszawa@bladeville.pl
Tel.: (22) 890-75-40
GDAŃSK
Bladeville
Stadion Energa Gdańsk - Skate Arena
Pokoleń Lechii Gdańsk 1,
80-560 Gdańsk
Poniedziałek - Sobota: 12:00 – 20:00
gdansk@bladeville.pl
Tel.: (58) 718-71-71
Odbioru osobistego należy dokonać w przeciągu 5 dni od dnia otrzymania informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeśli w przeciągu 5 dni towar nie zostanie odebrany lub nie zostanie telefonicznie lub e-mailowo ustalony inny termin odbioru, zamówienie zostanie anulowane.