Zapisz się do newslettera aby otrzymać 5% rabatu FORMULARZ
PLN
Menu
Schowek

Wybierz kategorię

PLN
Koszyk 0

Zwroty i wymiany

W Bladeville staramy się aby pokazać i opisać sprzedawane produkty tak dobrze, jak to możliwe. Po zakupie masz 14 dni, aby obejrzeć i przymierzyć produkty we własnym domu. Jeśli jednak mimo to nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu, możesz zwrócić nam towar.

Jak zwrócić produkt?

  1. Wypełnij dołączony do przesyłki formularz zwrotu. Gotowy do wydruku formularz możesz również wypełnić na swoim komputerze pobierając go tutaj.
  2. Przygotuj przesyłkę. Spakuj przedmiot i formularz zwrotu. Jeśli to możliwe, wykorzystaj opakowanie w którym dostarczyliśmy przedmiot.
  3. Wyślij i opłać przesyłkę korzystając z wybranego przez siebie przewoźnika.
    Bladeville
    Azotowa 21
    41-503 Chorzów
    info@bladeville.com
    322478116

Jak wymienić produkt?

  1. Zwróć towar zgodnie z powyższą instrukcją i od razu złóż i opłać nowe zamówienie. W ten sposób nowy produkt dotrze do Ciebie znacznie szybciej. Nie mamy możliwości przeksięgowania twoich środków do innych zamówień.

Zwrot środków

Po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu odeślemy Ci pieniądze maksymalnie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pośrednictwem płatnośći elektronicznych, zwrot nastąpi przez ten sam serwis. Pieniądze za zamówienie opłacone przelewem lub za pobraniem zwrócimy na numer konta podany w formularzu.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z nami poprzez e-mail info@bladeville.com lub telefonicznie +48 32 247 81 16 Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Informacje prawne.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Masz również prawo odstąpić od umowy zawartej między nami w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  • w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy;
  • w którym wszedłeś w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Ciebie weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy;
  • w którym wszedłeś w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Ciebie weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odeślij nam rzecz na adres: ul. Azotowa 21, 41-503 Chorzów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA! Wymiana możliwa jest poprzez zwrot zakupionego towaru według powyższych zasad a następnie zakup nowego produktu.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.