PLN
Menu
Schowek

Wybierz kategorię

PLN
Koszyk 0
Przybornik

Kółka Matter - Charaktertyka i Specyfikacja - Jakie wybrać

Kółka Matter - Charaktertyka i Specyfikacja - Jakie wybrać

Podobnie jak wszystkie inne kółka na rynku, kólka Matter charakteryzują się różnymi cechami, które warto bliżej poznać przed wybraniem odpowiedniego kółka dla Siebie:

SztywnyElastyczny
Lepsze toczenieLepsza przyczepność
Lepsza stabilnośćLepsze tłumienie drgań
Lepszy trasnfer energiiŁatwiejsza kontrola toru jazdy
Mniejsze tłumienie drgańMniejsza stabilność
Trudniejsze do kontrolowania toru jazdyGorszy transfer energii

Hollow Core - najpopularniejszy core'a w kółkach Matter. Stosowany we wszystkich rozmiarach kółek włącznie z 125mm. Hollow Core zbudowany jest z dwóch osobnych części, które są spawane ultradźwiękowo. Idealne rozwiązanie na szybkie maratony oraz wyścigi uliczne, gdzie największaprędkość ma znaczenie.

CHR Core - bardziej elastyczna wersja Hollow Core stosowana w kółkach 125mm. Konstrukcja oparta na Hollow Core z dodatkowymi dziurami. Kółka Matter oparte na tym core'rze są idealnym kompromisem pomiędzy sztywnym i elastycznym core'm.

Alu Core - stworzony dla rolkarzy poszukujących kółek z super sztywnym rdzeniem. Kółka z tym hubem będą super szybko się toczyć na idealnych prostych. Jednak szybkość będzie szła w parze z mniejszą sterownością oraz większą wagą kółka. Zalecane dla większych rolkarzy.

Propel - core stworzony do wyścigów na torze z zoptymalizowaną elastycznością w jednym kierunku, odwzorowującą ściganie i skręcenia tylko w jednym kierunku.

Image - elastyczny i jednoczęściowy core stosowany w kółkach Matter - Image. Kółka oparte na tym core'rze są idealne do długich tras oraz początkujących maratończyków.

Cienki/TwardySzeroki/Miękki
Lepsze toczenieWiększa przyczepność
Większa przyczepnośćWiększe tłumienie drgań
Mniejsza kontrolaGorsze toczenie
Modele: G13 oraz One20FiveModele: Code White oraz Propel
Idealny do ścigania się na ulicy i w maratonach oraz dla lekkich rolkarzyIdealny do wyścigów na torze lub maratonów na nierównej nawierzchni
TwardyMiękki
Lepsze toczenieWiększa przyczepność
Gorsza przyczepnośćLepsze tłumienie drgań
Gorsze tłumienie drgańGorsze toczenie

F0 = 88a

F1 = 86a

F2 = 84a

WiększeMniejsze
Lepsze toczenieLatwiejsza kontrola
Lepsza przyczepnośćLżejsze
Lepsze tłumienie drgańŁatwiej się rozpędzić
Mniejsza stabilnośćWolniejsze toczenie
Trudniej się rozpędzićMniejsza przyczepność