Zapisz się do newslettera aby otrzymać 5% rabatu FORMULARZ
PLN
Menu
Schowek

Wybierz kategorię

PLN
Koszyk 0

Zamówienia

Pytanie Gdzie znajdę sklepy stacjonarne Bladeville?
Odpowiedź

Sklepy stacjonarne znajdują się w Katowicach, Warszawie oraz Gdańsku. Adresy można znaleźć tutaj.

Pytanie W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Odpowiedź

Zamówinie można złożyć tylko i wyłącznie za pomocą strony internetowej.

Pytanie W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Odpowiedź

Wszystkie sposoby płatności opisane są tutaj.

Pytanie Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Odpowiedź

Jeśli twoje zamówienie zostało opłacone (lub wybrany sposób płatności pobranie) w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu skompletowania wszystkich produktów. Dostępność produktów podana jest na karcie produktu oraz w koszyku podczas składania zamówienia.

Pytanie Jakie są koszty wysyłki?
Odpowiedź

Koszty wysyłki można znaleźć tutaj.

Pytanie W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Odpowiedź

Zamówienie można anulować jedynie poprzez kontakt z działem obsługi zamówień. Zamówienie można anulować tylko w przypadku gdy nie zostało jeszcze przekazane do realizacji.

Pytanie W jaki sposób mogę zmniejszyć ryzyko wybrania złego rozmiaru?
Odpowiedź

Aby wybrać odpowiedni rozmiar należy zapoznać się z tym artykułem oraz sprawdzić dokładnie tabelę rozmiarów podaną produkcie.

Pytanie Zamówiłem dwa produkty osobnymi zamówieniami, czy będę zmuszony opłacić wysyłkę dwukrotnie?
Odpowiedź

Jeżeli żadne z zamowień nie zostało przekazane do realizacji, prosimy o kontakt z działem obsługi zamówień w celu ich połącznia.

Pytanie Jakie są korzyści posiadania konta na naszej stronie?
Odpowiedź

Szybki i łatwy dostęp do historii zamówień, a co za tym idzie znaczne ułatwienia w śledzeniu statusów zamówień, zgłaszania reklamacji bądź zwrotów.

Pytanie Czy muszę być zalogowanym by dokonać zakupu?
Odpowiedź

Nie. Każde zamowienie można złożyć również bez rejestracji wybierając opcje zakupu jako gość.

Pytanie Czy Bladeville to sklep tylko online czy mogę zakupić produkt stacjonarnie?
Odpowiedź

Adresy wszystkich sklepów stacjocnarnych dostępne są tutaj. Dodatkowo podczas procesu zamawiania można wybrać opcję wysyłki: odbiór osobisty w wybranym sklepie stacjonarnym

Pytanie Jeśli zamówię produkty z odbiorem w sklepie stacjonarnym, w jaki sposób się dowiem kiedy będą do odbioru?
Odpowiedź

W momencie kiedy zamówienie gotowe jest do odbioru zostaje wysłany automatyczny e-mail na adres podany w zamówieniu. Dodatkowo staramy się telefonicznie informować klientów o możliwości odbioru zamówienia.

Pytanie Czy zamówienie z odbiorem osobistym zobowiązuje do zakupu?
Odpowiedź

Zamówienie online z opcją odbioru osobistego nie zobowiązuje do zakupu.

Pytanie Mam problem z zalogowaniem się na stronę, co robić?
Odpowiedź

Prosimy o skorzystanie z opcji "Nie pamiętasz hasła?", a jeśli to nie pomoże prosimyu o kontakt z działem obsługi klienta.

Pytanie W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na raty?
Odpowiedź

Aby opłacić swój zakup w systemie ratalnym, należy wybrać taki sposób płatności podczas składania zamówienia.

Realizacja zamówień

Pytanie Jakie są dostępne sposoby wysyłki?
Odpowiedź

Wszystkie dostępne sposoby wysyłki dostępne są tutaj.

Pytanie W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?
Odpowiedź

Informacje o wszystkich dostępnych formach płatności można znaleźć tutaj.

Pytanie Co oznaczają statusy zamówień?
Odpowiedź

Co oznaczają poszczególne statusy zamówień:

  • Skończone – zamówienie zostało wysłane
  • Nowe – świeżo złożone zamówienie oczekujące na realizację
  • Anulowane – zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane
  • Wstrzymane – zamówienie jest w trakcie realizacji i czeka na skompletowanie wszystkich produktów
  • Do wysyłki – zamówienie jest gotowe do wysyłki i w ciągu 1-2 dni roboczych zostanie wysłane
  • Do odbioru – zamówienie zostało przekazane do wybranego sklepu i jest gotowe do odbioru
  • Reklamacja – zamówienie jest w trakcie procesu reklamacyjnego
  • Wymiana – zamówienie jest w trakcie procesu wymiany produktu/produktów
  • Przetwarzam – zamówienie zostało skompletowane i jest przygotowane do wysyłki
Pytanie W jaki sposób mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Odpowiedź

Tutaj możesz sprawdzić status zamówienia.

Pytanie Co oznacza wydłużony czas zamówienia?
Odpowiedź

Oznacza, że zamówiony towar znajduje się poza naszym głównym magazynem i czas na jego wysłanie będzie wydłużony. Dokładne informacje o czasie potrzebnym na wysyłkę danego towaru znajdują się na stronie produktu oraz w koszyku przy dodanych towarach.

Pytanie Co oznacza status PreOrder?
Odpowiedź

Status PreOrder oznacza, że zamówienie jest w trakcie realizacji i czeka na skompletowanie wszystkich produktów z wydłużonym czasem oczekiwania.

Pytanie Jak długo trwa wysyłka paczki na terenie Polski?
Odpowiedź

Paczki na terenie Polski dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych od wysłania zamówienia.

Pytanie Złożyłem już zamówienie ale chciałbym coś do niego dodać aby nie płacić dwa razy za wysyłkę. Jak to zrobić?
Odpowiedź

Jeśli zamówienie nie jest jeszcze w trakcie realizacji, prosimy o kontakt.

Pytanie Czy jest możliwość umówienia się z kurierem na konkretną godzinę?
Odpowiedź

Niestety nie ma takiej możliwości.

Pytanie Gdzie znajdę numer do śledzenia paczki?
Odpowiedź

Po wysłaniu zamówienia (a dokładniej po otrzymaniu wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu na "zrealizowane"), numer przesyłki będzie dostępny pod tym linkiem po wprowadzeniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail.

Płatności

Pytanie Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Odpowiedź

Zamówienia zostają anulowane po upływie:

  • 6 dni od daty złożenia w przypadku płatności elektronicznych PayU
  • 8 dni od daty złożenia w przypadku płatności przelewem
Pytanie Podczas dokonywania płatności, coś poszło nie tak. W Jaki sposób mogę ponownie opłacić zamówienie?
Odpowiedź

Jeśli nie udało Ci się opłacić zamówienia - możesz ponowić płatności tutaj.

Pytanie Podczas dokonywania płatności wystąpił błąd, a należność została pobrana z mojego konta. Co zrobić?
Odpowiedź

Prosimy o jak najszybszy kontakt z działem obsługi klienta oraz przygotowanie potwierdzenia pobrania danej kwoty z konta oraz jeśli to możliwe zrzut ekranu z błędem, który wystąpił podczas procesu zamawiania.

Pytanie Chciałbym zmienić sposób płatności. W jaki sposób to zrobić?
Odpowiedź

Zmiany sposobu płatności można dokonać jedynie poprzez kontakt z działem obsługi zamówień.

Zwroty/Wymiany/Reklamacje

Pytanie Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony produkt?
Odpowiedź

Tak. Więcej na temat zwrotów i wymian tutaj.

Pytanie Chciałbym zwrócić zamówienie, ale zgubiłem formularz zwrotu?
Odpowiedź

Formularz zwrotu można pobrać ponownie tutaj a następnie go wydrukować, uzupełnić i dołączyć do przesyłki zwrotnej.

Pytanie Zwróciłem paczkę, jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?
Odpowiedź

Staramy się dokonywać zwrotów najszybciej jak tylko jest to możliwe. W większości przypadków jest to 2-3 dni robocze od momentu przyjęcia zwrotu.

Pytanie W jaki sposób mogę wymienić produkt na inny?
Odpowiedź

Wymiany można dokonać tylko i wyłącznie poprzez zwrot zakupionego produktu, a następnie zakup nowego towaru.

Pytanie W jaki sposób mogę rozpocząć postępowanie reklamacyjne?
Odpowiedź

Reklamacje należy zgłosić poprzez wysłanie do nas drogą e-mailową formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami defektu. Dalsze kroki procesu reklamacyjnego będą uzgadnianie indywidualnie.

Pytanie Czy muszę posiadać paragon aby rozpocząć postępowanie reklamacyjne?
Odpowiedź

Nie. Aby rozpocząć proces reklamacyjny wystarczy numer zamówienia, z którego pochodzi wadliwy towar.

Pytanie Otrzymałem uszkodzoną paczkę/produkt. Co robić?
Odpowiedź

Prosimy o jak najszybszy kontakt z działem obsługi zamówień oraz przesłanie zdjęć i opisu uszkodzenia.

Pytanie W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Odpowiedź

Zwrotu pieniędzy dokonujemy tą samą metodą, którą zostało opłacone zamówienie. Jeśli to jest niemożliwe, będziemy kontaktować się w celu ustalenia formy zwrotu.