1. Jak złożyć zamówienia?
  2. Jak mogę anulować zamówienie?
  3. Jak mogę zapłacić / dostępne formy płatności.
  4. Ile kosztuje wysyłka?
  5. Jak wysyłane są paczki/dostępne rodzaje wysyłki.
  6. Jak długo będę czekał na paczkę?
  7. Czy mogę dokonać zamówienia przez telefon?
  8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  9. Czy mogę śledzić status swojej wysyłki/zamówienia?
  10. Zakupiony towar nie pasuje/nie podoba mi się - czy mogę go zwrócić/wymienić?
  11. Otrzymałem/Otrzymałam inny produkt, niż ten który został zamówiony - co zrobić?
  12. Czym jest PREORDER?
  13. Czy mogę wybrać/zmienić kolor poszczególnych części w kupowanym towarze?
  14. Czy towar zakupiony w sklepie Bladeville podlega gwarancji?
  15. Czy jest możliwość zakupów na raty?
  16. Czy produkty na stronie zawierają VAT?
  17. Czy mogę otrzymać darmowe materiały promocyjne?
  18. Organizuje zawody – czy mogę liczyć na support?
  19. Szukam sponsora – czy Bladeville może mi pomóc?
  20. Jak kupić na raty w sklepie online?
  1. Jak złożyć zamówienia?

    Aby zamówić produkt w sklepie Bladeville należy korzystając z menu oraz dostępnej na stronie nawigacji znaleźć interesujący Cię produkt. Będąc na stronie produktu należy zapoznać się z jego specyfikacją (opis, tabela rozmiarów, zdjęcia, video) a następnie, sprawdzić czy poszukiwany przez nas rozmiar (o ile produkt posiada rozmiary) jest dostępny poprzez rozwinięcie listy. Rozmiary, które możemy wybrać z listy są dostępne.

    Jeśli poszukiwany przez nas produkt spełnia nasze wymagania i wybraliśmy z listy odpowiadający nam rozmiar klikamy przycisk "Do Koszyka". Aby kupić więcej niż jeden produkt należy powtórzyć wszystkie w/w czynności dla każdego produktu.

    W każdym momencie zakupów możemy przejść do koszyka klikając w jego ikonkę znajdują się na stronie sklepu. W widoku "Koszyka" możemy jeszcze raz zweryfikować produkty, które zamierzamy kupić i dokonać ewentualnych zmian takich jak zmiana ilości czy usunięcie produktu z koszyka.

    Jeśli lista produktów w "Koszyku" została zweryfikować należy przejść do kolejnego korku klikając przycisk "Kontynuuj". Przed rozpoczęciem kolejnego kroku system poprosi Nas o zalogowanie poprzez podanie e-mail oraz hasła do naszego konta w sklepie Bladeville. Jeśli nie posiadasz konta należy tak owe utworzyć poprzez wypełnienie formularza dostępnego po kliknięciu przycisku Rejestracja. Jeśli natomiast zapomniałeś hasła skorzystaj z funkcji "Nie pamiętasz swojego hasła".

    Kolejnym korkiem w procesie zamawiania po prawidłowym zalogowaniu się jest formularz z danymi teleadresowymi, który należy poprawnie wypełnić. Na tym etapie możliwe jest podanie innego adresu wysyłki niż adres zamawiającego oraz zgłoszenie żądania FV.

    Ostatnim etapem procesu zamawiania jest wybór sposobu wysyłki oraz sposobu płatności. Każda z podanych metod posiada krótki opis, z którym należy się zapoznać przed dokonaniem wyboru.

    Potwierdzeniem złożenia zamówienie jest przejścia do ostatniej podstrony z informacją o poprawnym złożeniu zamówienia. Na podany adres e-mail zostanie również wysłana wiadomość z wszystkimi szczegółami zamówienia, którą możemy potraktować również jako potwierdzenie.

    W przypadku popełnienia jakiegokolwiek błędu należy skontaktować się z obsługą sklepu podając swój numer zamówienia w celu identyfikacji.

  2. Jak mogę anulować zamówienie?

    Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia – skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta podając numer zamówienia, które chcesz anulować.

    Przypominamy również, że kontaktując się z naszym działem obsługi klienta możesz zmienić sposób wysyłki i płatności lub dokonać zmian w liście kupionych produktów – bez potrzeby anulowania całego zamówienia.

  3. Jak mogę zapłacić / dostępne formy płatności.

    Wszystkie dostępne formy płatności wraz z ich szczegółowym opisem znaleźć można w naszym dziale Pomoc -> Płatności.

  4. Ile kosztuje wysyłka?

    Wszystkie koszta wysyłki do każdego z krajów, do którego wysyłamy zamówiony u nas towar można znaleźć tutaj.

  5. Jak wysyłane są paczki/dostępne rodzaje wysyłki.

    Wszystkie dostępne formy wysyłki/dostawy opisane są w dziale Pomoc -> Wysyłka.

  6. Jak długo będę czekał na paczkę?

    Czas dostawy zależy od sposobu wysyłki oraz adresu odbiorcy. Więcej szczegółów oraz dokładne czasy dostaw znaleźć można w dziale Pomoc -> Wysyłka.

  7. Czy mogę dokonać zamówienia przez telefon?

    Tak istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon pod numerem: 32 428 87 99

    Jednak zdecydowanie polecamy dokonanie zakupu poprzez stronę www.bladeville.pl ponieważ:

    • wpisując dane do wysyłki takie jak adres czy numer telefonu unikniemy pomyłek, które mogą się wiązać z dodatkowymi kosztami dla klienta
    • składając zamówienie na stronie www.bladeville.pl akceptujemy regulamin sklepu Bladeville
    • zakładając konto na stronie www.bladeville.pl i składając zamówienie drogą elektroniczną, tworzymy sobie historię zakupów, która później może być wykorzystana np. w procesie reklamacyjnym jako dowód zakupu bez potrzeby przechowywania paragonu.
    • adres e-mail, na który zostanie złożone zamówienie drogą telefoniczną nie będzie mógł być później wykorzystany do utworzenia konta na stronie www.bladeville.pl
  8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Tak. Składając zamówienie przez stronę www.bladeville.pl istnieje możliwość wyboru "odbioru osobistego" jako sposobu wysyłki. Zamówiony towar można od razu odebrać pod adresem:

    Bladeville

    ul. Ceglana 67c
    40-514 Katowice

    W godzinach:
    Poniedziałek - Piątek od 11:00 do 20:00
    Sobota od 10:00 do 15:00

    Aby odebrać towar osobiście należy przekazać obsłudze sklepu numer zamówienia.

  9. Czy mogę śledzić status swojej wysyłki/zamówienia?

    W przypadku wysyłki kurierem, wysłane zamówienie można śledzić na stronie https://www.ups.com/ podając numer przesyłki otrzymany drogą e-mailową. Jeśli e-mail z numerem paczki nie dotarł, prosimy o sprawdzenie swojejo folderu SPAM w programie do odbioru poczty e-mail lub ewentualny kontakt z obsługą sklepu.

    W przypadku wysyłki Pocztą Polską należy skontaktować się w pracownikami sklepu Bladeville w celu otrzymania numeru przesyłki, a następnie podać go na stronie http://sledzenie.poczta-polska.pl/.

  10. Zakupiony towar nie pasuje/nie podoba mi się - czy mogę go zwrócić/wymienić?

    Każdy zakupiony towar w sklepie Bladeville można zwrócić lub wymienić w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

    Więcej informacji na ten temat znaleźć można w dziale Pomoc/Zwroty i Wymiany.

  11. Otrzymałem/Otrzymałam inny produkt, niż ten który został zamówiony - co zrobić?

    Jeśli w dostarczonej przesyłce znajduje się inny produkt niż na druku zamówienia (rachunku) należy jak najszybciej skontaktować się z działem obsługi klienta sklepu Bladeville.

    Jeśli dany towar został wysłany przez pomyłkę, pracownicy sklepu Bladeville zamówią kuriera, który odbierze towar, a następnie wysłany zostanie poprawny produkt. Klient w tym przypadku nie poniesie żadnych kosztów.

  12. Czym jest PREORDER?

    Wszystkie towary w sklepie Bladeville oznaczone terminem PREORDER, to produkty które dostępne są po upływie podanego w opisie terminu.

    Tego typu towar można normalnie zamówić, jednak realizacja zamówienia odbędzie się dopiero po upływie podanego czasu.

    Wszystkie innego produkty, nieoznaczone terminem PREORDER, wysyłane są w przeciągu 24h.

  13. Czy mogę wybrać/zmienić kolor poszczególnych części w kupowanym towarze?

    Tak, pod warunkiem że istnieje możliwość wymiany danej części w produkcie bez naruszenia jego stanu technicznego oraz dana cześć jest dostępna na stronie sklepu Bladeville.

    Aby otrzymać towar z wymienionymi częściami, należy w polu na komentarz w procesie składania zamówienia, wpisać jakie elementy należy wymienić, wcześniej sprawdzając czy są one dostępne na stronie www.bladeville.pl.

  14. Czy towar zakupiony w sklepie Bladeville podlega gwarancji?

    Gwarancji podlegają tylko i wyłącznie produkty, które posiadają gwarancję producenta.

    Natomiast każdy produkt zakupiony w sklepie Bladeville podlega prawu reklamacji zgodnie z zasadami opisanymi tutaj.

  15. Czy jest możliwość zakupów na raty?

    Tak - zarówno w sklepie online www.bladeville.pl jak i w sklepie stacjonarnym. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.

  16. Czy produkty na stronie zawierają VAT?

    Wszystkie ceny produktów dostępnych na stronie www.bladeville.pl zawierają podatek VAT.

  17. Czy mogę otrzymać darmowe materiały promocyjne?

    Darmowe materiały promocyjne dorzucane są do każdej paczki z zamówionym towarem. Sklep Bladeville nie wysyła samych darmowych materiałów promocyjnych.

  18. Organizuje zawody – czy mogę liczyć na support?

    Sklep Bladeville wspiera różnego rodzaju zawody oraz imprezy. Aby otrzymać wsparcie należy wypełnić ten formularz i poczekać na odpowiedź.

  19. Szukam sponsora – czy Bladeville może mi pomóc?

    Sklep Bladeville wspiera zawodników z całego świata. Jeśli uważasz, że jesteś osobą godną uwagi skontaktuj się z nami, jednak z góry zaznaczamy iż najpewniejszą drogą do uzyskania sponsoringu od sklepu Bladeville jest aktywna jazda, uczestniczenie w zawodach oraz promocja swojej osoby w internecie poprzez zdjęcia i video. Jeśli uznamy, że współpraca z Tobą przyniesie obustronne korzyści - sami się odezwiemy.

  20. Jak kupić na raty w sklepie online?

    Aby dokonać zakupu na raty, należy na 3 etapie procesu zamawiania jako sposób płatności wybrać: Raty, potwierdzić zamówienie, a następnie klikając przycisk Kontynuuj – Złóż Wniosek, przejść na stronę www.eraty.pl i wypełnić wniosek.

    Po poprawnym wypełnieniu wszystkich formularzy i zaakceptowaniu wniosku, pracownicy sklepu Bladeville otrzymają jego numer oraz prośbę o potwierdzenie dostępności zamówionych produktów. Dostępność zostanie potwierdzona w przeciągu kilku godzin od momenty złożeniu wniosku.

    UWAGA! Niepoprawne wypełnienie wniosku lub jego odrzucenie przez firmę Santander Consumer Finanse S.A. (www.eraty.pl) skutkuje automatycznych anulowaniem zamówienie. Weryfikacja wniosków nie jest zależna od sklepu Bladeville.

    Kolejny etapem zakupu na raty jest podpisanie umowy ratalnej dostarczonej przez kuriera w umówionym przez klienta terminie – ten etap również nie jest zależny od sklepu Bladeville.

    Podpisana umowa trafia z powrotem do Santander Consumer Finanse S.A. i po jej akceptacji pracownicy Bladeville oraz klient otrzymują informację o uruchomieniu kredytu.

    UWAGA! Jeśli podczas składania wniosku ratalnego, klient wybrał opcję wpłaty własnej, po uruchomieniu linii kredytowej, należy wpłacić zdeklarowaną kwotę (podając w tytule numer zamówienia) na konto:
    PKO Bank Polski
    07 1020 2401 0000 0902 0438 8856

    Odbiorca:
    SPOKO BRAND
    ul. Ceglana 67c
    40-514 Katowice

    Po otrzymaniu od Santander Consumer Finanse S.A. informacji o uruchomieniu kredytu oraz zaksięgowaniu ewentualnej wpłaty własnej – zamówienie zostanie wysłane.